04 Haziran 2008

Feysbukumun Profiline Kuşlar Mı Konar?



...
Boynundaki kapalı kalp şeklindeki kolyenin içinde onun fotoğrafı vardı
Yalnız çözünürlüğü biraz düşük gibiydi
Nereden buldun dedim
Feysbuktan dedi
Çocuğu demiyorum, fotoğrafı dedim
O da feysbuktan dedi
O an için düşündüm
Sanki; "o kazağı nereden aldın?" diye sordum da
O da benettından dedi
"Peki tişörtü nereden aldın?" diye sordum tekrar da
Yine benettından dedi
Kampanya varmış gibi
Hoşuma gitti tabi
Kampanya mı var feysbukta dedim
Yok maysipeyste var kampanya dedi
Yok artık dedim
Valla lan dedi
E tanışalım dedim arkadaşla
Neden ki dedi
Lan dedim 2 yaşından beri beraberiz
Beraber büyüdük
Kardeş gibiyiz
Erkek arkadaşınla tanışmayayım mı
Daha ben tanışmadım ki dedi
İnsanlara gereğinden fazla değer vermemem gerektiğini anladım
Zaman akıp geçiyordu
Ve biz büyüyorduk
Buna rağmen bu çocukluk beni sinirlendiriyordu işte
O kadar sinirlendim ki
Tam sert bir şekilde mouse u vurup log out olacakken
Bir de baktım
Aha yeni natifikeyşın gelmiş!