12 Haziran 2008

Douglas'ı Nah Alırlar!



Douglas'a Sabah Gazetesinden gelen; "Salla orayı, gel bizde yaz" teklifine Genç Subaylar "Naaaah" dedi... Demedi tabi, neyse.

Fotoğrafta gördüğümüz çok uç bir örnek tabi, şimdi bunun yarısını yapsan gazete kapıyorlar. Ama hani bol bol görüyoruz hatta her sene bir gazete mutlaka yapıyor bunu;

"Fener Şampi..."

En ünlüsü budur herhalde. Hani şu her sene yılbaşı gecesinden önce "Seneye görüşürüz artık ehe mehe" geyiği var ya, onun gibi bir hâl almaya başladı. Ülkemizin basını kelime oyunlarına bayılıyor, hatta tapıyor diyebiliriz. Şu son şampiyona'da da örneklerini bol bol görüyorum ve gülmeden edemiyorum.



Geçen Hollanda İtalya'yı yendiğinde arkadaşıma; "Oğlum bak görürsün, kesin Hollanda Çizme'yi aştı! başlığını göreceğiz" demiştim; "Portakallar Çizme'yi Aştı!" başlığı atmış Fanatik. Yaklaştım sayılır. İspanya'nın Rusya zaferinden sonra msn'de konuştuğum arkadaşım da; "Tripleks Villa! yazacak biri mutlaka" demişti, Sabah Gazetesi bu tahminimizi boşa çıkarmadı.



Sonra ne bileyim; BARÇALADIK!, Yendik Mi-Lan da ünlü olanlardandır. Hatta bize yapıldı mı kızarız da İngiltere hakkında koca punto DİNGİLTERE! yazmışlığımız var be hocam bizim de...



Yine de ta çocukluğumda unutamadığım bir anıdır. Hayal meyal hatırladığıma göre bayağı bir küçüktüm. Aston Villa - Trabzospor müsabakasıydı galiba, 1-0 yenmiş olması gerek Trabzon'un. Skorda yanılıyor olabilirim ama ertesi günkü başlığı unutamıyorum; "Aston Villa'yı Gecekondu Villa Yaptık!"



Bir yandan komik oluyor da bir yandan biraz daha ciddiyet bekliyorsun ne bileyim... Yani bu gazetelerin spor servislerinde çalışanlara ayrı bir görev semineri olarak mı veriliyor acaba yaratıcı saçma başlıklar atma adı altında?