03 Haziran 2008

Ve Gool! Ama yan hakemin bayrağı havada, ofsayt!

Dün gece TV 8'de Ve Gool adlı programı izleme gafletinde bulundum.

Bilemiyorum, can sıkıntısı vardı biraz. Biraz da işte arkadaşla networkten cm 03/04 oynarken bir yandan da spor programı izleyelim dedik. Orada üç büyüklerin transfer gündemindeki oyuncuları cm'den araştırıp gençlik hallerine bakıyorduk. CM scoutları doğruya en çok yaklaşan scoutlardır en nihayetinde. (Bir halt çıkmadı orası ayrı...)

Fakat hem takımım Manchester United ile 5. sezonda tekrar zirveye koşarken hem de televizyona bakarken bir konuşma dikkatimi çekti... Vedat Okyar ile Göktuğ Sevinçli şu Beşiktaş'ın son transferi sol bek Seric'i tartışıyorlardı. Belli bir yere kadar saçma sapan yorumlara tahammül ettim ama şu noktada ben tamamen koptum... Diyor ki Göktuğ Sevinçli;

"Kardeşim, dünya futbolunda beklerin hücuma katkı vermesi gibi bir sistem kaldı mı? Yok böyle bir şey. Biz futbolu bilmiyor muyuz yani? Biliyoruz da konuşuyoruz."

Ben hiçbir zaman futbolu bildiğimi iddia etmedim, edemem de zaten ama iyi izleyiciyimdir derim. Bu adam ise bildiğini iddia ederek beklerin forvete katkı yapmalarının demode olduğunu söylüyor. Burada şunu merak ediyorum;

Manchester'da Evra, Neville
Liverpool'da Carragher, Riise
Fenerbahçe'de Uğur Boral, Gökhan Gönül
Sevilla'da Daniel

vs. vs. köpek gibi ileriye destek verip geriye tekrar koşan adamlar değiller mi? Bu adamların koparttığı gerek Avrupa'da, gerek liglerde çok önemli maçlar izlemedik mi bu sene? Neyi kanıtlamaya çalışıyorsun? Maksat gündem olsun, yeni transfer Seric'e bok atmak olsun. Bir dur, adamı bir gör.

Yazının başında da dediğim gibi, oyun oynarken çerez niyetine denk geldiğim bu programa artık tuvalette işimi görürken bile tenezzül edip de bakmam. (Tabi tuvalette televizyon söz konusu değil, misal olarak) Bir de Çarşı'nın dağılması meselesi konuşuldu ki o programda, eğer Kazım Kanat programı izlediyse Vedat Okyar'ı ilk gördüğü yerde boğazlayacaktır.